Friday, April 02, 2010

或者你會問

或者你會問,究竟邊杯先至係你杯水?又或者你唔出聲,等我攞先,之後你就會知道邊杯水先係你自己。但其實好簡單,只要你細心啲睇,你就會發現你既唇膏印,不過你點都估唔到,有唇膏印個杯先至係我杯水。

好多時你會問我,究竟你有無諗過將來?我答你將來既事唔應該宜家諗,你答番我,你講既將來其實係聽日,你問我地將來仲會唔會去睇戲?我話聽日唔算係將來,你就問咁將來係幾時。我就答,將來起碼指一年之後啦。你點下頭,好似對將來有個大概既概念。隔左一陣,你又問我將來我地去唔去旅行?我又答,將來既事唔應該宜家諗。你又點下頭,好似又明白多左啲關於將來既事。

或者你唔知你曾經跌左一啲野,一啲唔係好覺眼既野,就好似一個髮夾。

No comments: