Monday, July 06, 2009

你唔係呀嗎?

哇!你唔係呀嗎?你無野呀?咁點呀?咁宜家點呀?喂!我唔理你呀。你明知架喎?我都唔知點形容你好?唉。無啦啦搞到咁,本身好地地架。你做過D咩呀?你話你自己做左D咩呀?我都唔想話你,唉...我都唔識講?咁宜家點呀?可以點呀?你話啦?你咁叻!初初唔係無講架喎,你話無問題,宜家呢?咁宜家點呀?你話點算呀。吓,你話啦?你咁叻。我都唔知你做咩。我真係完全唔知你想點。咁大個人,你話你自己想點呀?想點呀?我唔係要話你呀,你明唔明呀?喂。你明唔明呀?你明唔明姐?無人要你即刻明呀,但你知唔知要明點咩先?你次次都話係,次次都話明。一係就唔出聲,你話啦,你想我點呀?宜家你教返我啦,你想我宜家點呀?我要求好簡單姐,你知架!你唔係唔知架喎?講好晒架啦。唉,我都無你咁好氣,你出去啦!

No comments: